hvad kan jeg hjælpe dig med?
Her på siden kan du finde hjælp til selvhjælp som lejer. Hvis du ikke finder det du leder efter, sidder vi klar til at hjælpe dig på mail og telefon alle hverdage mellem 08.00 – 17.00.
Find svar på spørgsmål om opsigelse af lejemål, indflytning, huslejeopkrævninger, fremleje af værelser eller lejlighed og se vores ledige lejemål.
skriv til os ring til os

Ofte stillede spørgsmål (FAQ) – URBN Property Management
1. Hvordan modtager jeg min huslejeopkrævning?
Du modtager din opkrævning enten via e-mail eller med posten, afhængigt af hvilken opkrævningsmetode udlejer har valg. Hvis du ønsker at ændre din modtagelsesmetode, bedes du kontakte os.
2. Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler huslejen til tiden?
Hvis du ikke har betalt din husleje senest den første hverdag i måneden, vil du modtage en rykker. Der kan pålægges gebyrer ved for sen betaling.
3. Hvornår får jeg mit varmeregnskab?
Varmeregnskabet udarbejdes én gang årligt. Du kan finde oplysninger om varmeregnskabets afregningsperiode i din lejekontrakt.
4. Hvordan opsiger jeg mit lejemål?
Opsigelsen af lejemålet skal ske skriftligt og sendes til os enten via e-mail eller post. Opsigelsesvarslet fremgår af din lejekontrakt.
5. Hvordan registrerer jeg fejl og mangler i min lejlighed?
Eventuelle fejl og mangler skal indberettes senest 14 dage efter indflytningssynet. Registrering skal ske via online link du modtager efter din indflytningsrapport. Modtager du ikke dette link, bedes du samle det i en PDF fil med billeder, placering og en beskrivelse af fejlen og sende den på mail.
6. Hvem kontakter jeg ved akutte skader?
Ved akutte skader uden for vores åbningstid kan du finde kontaktoplysninger til vores vagtservice på vores hjemmeside.
7. Må jeg fremleje min bolig?
Fremleje kræver skriftlig tilladelse fra udlejer. Kontakt os for at høre mere om betingelserne.
8. Hvordan ændrer jeg mine kontaktoplysninger?
Hvis du skifter telefonnummer eller e-mail, bedes du informere os hurtigst muligt via e-mail.
9. Hvornår bliver fællesarealerne rengjort?
Fællesarealerne rengøres efter en fast plan. Hvis du oplever manglende rengøring, bedes du melde det til ejendomsadministrationen.
10. Hvordan bestiller jeg en ny nøgle?
Hvis du har mistet din nøgle eller har brug for en ekstra, kan du bestille en ny mod et gebyr. Kontakt os for yderligere information.