Tillykke med din nye lejebolig 

Vi håber du bliver glad for dit nye hjem. Vi vil i hvert fald gøre vores bedste for, at du falder godt til.

På denne side har vi samlet en masse information og svar på dine spørgsmål. 

 

Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os eller benytte vores FAQ.

Kontakt os FAQ - spørgsmål og svar

INDFLYTNINGSSYNET

På dagen for indflytningssynet, vil du og en repræsentant for udlejer gennemgå lejligheden med dig. Her tjekkes der for fejl og mangler i lejemålet. 

Hvis der væsentlige mangler i lejemålet, vil dette blive udbedret hurtigst muligt. Hvis der udelukkende er bemærkninger til det kosmetiske, vil dette blive noteret ned i indflytningsrapporten, og du vil ikke komme til at hæfte for disse. 

Synet afsluttes med underskrift af indflytningsrapporten, som umildbart efter synet sendes til dig på mail. 

Indflytningssynet kan vare op til en time. 

DE FØRSTE 14 DAGE I DIN NYE BOLIG

Fra dato for indflytning, har du 14 dage til at notere fejl og mangler du måtte opdage ved lejemålet. Rapporten skal sendes til os, senest 14 dage fra indflytning. 

Vi vil udbedre væsentlige fejl og mangler i din bolig hurtigst muligt. 

Fejl og mangler vi ikke udbedre sørger vi for at notere ned, således du ikke hæfter for dette ved fraflytning. 

Fejl- og mangel listen skal sendes som en samlet PDF-fil. Tag gerne billeder af fejl og manglerne af hensyn til din egen dokumentation.